نمايندگي مجاز تعميرات لباسشويي دوو

تعمير ظرفشويي دوو ، تعمير لباسشويي دوو ، تعمير جاروبرقي دوو ، تعمير مايكروفر دوو ، تعمير يخچال سايد دوو ، تعمير كولرگازي دوو ، تعميركار دوو ، تعمير يخچال دوو

نمايندگي مجاز تعميرات لباسشويي دوو

۶۲ بازديد

تعمير لباسشويي دوو 

امروزه با مدرن شدن زندگي، شاغل شدن افراد و پيشرفت تكنولوژي نياز به يك ماشين لباسشويي بيش از پيش در هر خانه اي احساس مي شود. اما بايد بدانيد كه در هنگام خريد ماشين لباسشويي مارك خوبي را انتخاب كنيد چرا كه استفاده از آن به كرات انجام مي شود. پس مهم است كه جنس مرغوبي را انتخاب كنيد تا ساليان سال با كمترين خرابي براي شما كار كند.

پيشنهاد ما به شما ماشين لباسشويي دوو است زيرا در ساخت آن از بهترين قطعات و تكنولوژي هاي روز دنيا استفاده شده است. جالب است بدانيد كه در ميان برندهاي لباسشويي موجود در بازار، دوو يكي از محبوب ترين برندها، به ويژه در لباس شويي، بين مردم است. اما با همه ي كيفيت و مرغوبيت كالا باز هم ممكن است لباسشويي دوو شما دچار مشكلات و خرابي شود. جاي هيچ نگراني نيست! چون ما قادريم ماشين لباس شويي دوو شما را هر مدلي كه باشد تعمير كنيم.

تعميرات لباسشويي دوو يكي ديگر از خدمات اين مجموعه مي باشد كه تكنسين ها و تعميركاران مجرب و با تجربه ما قادر به انجام آن در كمترين زمان با بالاترين دقت و كيفيت هستند. كافي است با ما تماس بگيريد تا در كمتر از يك ساعت تعميركار لباسشويي دوو را به منزل شما بفرستيم. اولويت تعميركاران نمايندگي ما تعمير به جاي تعويض است.

 

نمايندگي مجاز تعميرات لباسشويي دوو

هرگز تعمير ماشين لباسشويي دوو خود را به دست افراد غير حرفه اي نسپاريد چرا كه ممكن است به دستگاه شما آسيب برسانند، آسيب هاي جبران ناپذيري كه شما را متحمل هزينه هاي زيادي مي كند. بهترين راه جهت تعمير ماشين لباسشويي دوو تماس با نمايندگي تعميرات لباسشويي دوو است. از مهمترين ويژگي هاي اين مجموعه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

• ما به عنوان نمايندگي دوو قادر به ارائه ي خدمات تعمير لباسشويي دوو در سراسر تهران هستيم.

• به دليل وجود شعبه هاي گوناگون در ناحيه هاي مختلف تهران، قادريم خدمات تعمير را با بالاترين سرعت و كمترين زمان در سراسر تهران و اطراف تهران ارائه دهيم. به طور مثال اگر محل مسكوني شما در شرق تهران است كافي است با ما تماس بگيريد تا ما تعميركار لباسشويي متخصص و آموزش ديده اي را براي شما اعزام كنيم.

• ما از قطعات يدكي اورجينال و اصل جهت تعمير و سرويس ماشين لباسشويي دوو شما استفاده مي كنيم.

• فرآيند تعميرات ماشين لباسشويي دوو در اين نمايندگي به صورت 24 ساعته و شبانه روزي حتي در روزهاي تعطيل انجام مي شود.

سرويس و خدمات پس از فروش لباسشويي دوو

شركت دوو سال هاست كه پس از فروش ماشين لباسشويي، سرويس و خدمات پس از فروش آن را هم ارائه مي كند. ما به عنوان معتبرترين نمايندگي دوو، خدمات پس از فروش و سرويس لباسشويي دوو  را پوشش مي دهيم. پس با ارائه كارت گارانتي خود از اين خدمات بهره مند شويد. اگر هم تاريخ گارانتي گذشته باشد جاي هيچ گونه نگراني نيست، ما ماشين لباسشويي دوو شما را به بهترين نحو تعمير خواهيم كرد به طوري كه بهتر از روز اول كار كند.

 

مشكلات متداول ماشين لباسشويي دوو

ماشين لباسشويي روشن نمي شود

روشن نشدن ماشين لباسشويي ممكن است بر اثر نرسيدن برق به ماشين لباسشويي باشد. پس ابتدا بايد از رسيدن برق به ماشين لباسشويي مطمئن شويد. جهت اطمينان بايد سيم رابط و پريز برق را چك كنيد. هم چنين ممكن است فيوز سوخته باشد. اگر فيوز سالم باشد و مشكل برطرف نگرديد با نمايندگي شبانه روزي تعميرات لباسشويي دوو تماس بگيريد.

نشت آب از ماشين لباسشويي

نشت آب ممكن است بر اثر پاره شدن يكي از لوله هاي پلاستيكي باشد. همچنين ممكن است در اثر تركيدگي قاب مخصوص جا پودري، واتر پمپ و غيره باشد. نشت آب از لباسشويي مي تواند بر اثر هم تراز نبودن پايه هاي ماشين لباسشويي دوو باشد كه جهت رفع اين مشكل پيشنهاد مي گردد با نمايندگي يا تعميرگاه مجاز و مركزي تعميرات ماشين لباسشويي دوو تماس بگيريد.

كدهاي خطاي ماشين لباسشويي دوو

ماشين لباسشويي دوو به گونه اي طراحي شده است كه در صورت بروز خطا در حين كاركرد متوقف مي شود و اين معمولا با يك خطا همراه است كه هر كدام بيانگر و نشان دهنده ي يك مشكل خاص است. متوجه شدن مشكل نياز به تخصص دارد در اين صورت حتما با نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي دوو تماس بگيريد.

ديگ ماشين لباسشويي نمي چرخد

موارد زيادي ممكن است موجب نچرخيدن ديگ لباسشويي شود. يكي از آن ها قفل در است كه سيستم قفل هنگامي كه در باز است از چرخش دستگاه ممانعت مي كند. مورد ديگري كه بايد بررسي شود پخش كردن متوازن لباس در ديگ ماشين لباسشويي است و اگر با بررسي اين موارد مشكل حل نشد با تعميرگاه مركزي لباسشويي دوو تماس بگيريد.

 

خرابي لباسشويي دوو ممكن است به دلايل زير باشد:

عدم تخليه آب خروجي

تميز نشدن لباس ها

روشن نشدن ماشين لباسشويي

ايجاد سر و صداي زياد

برق داشتن ماشين لباسشويي

ارور صفحه نمايش ماشين لباسشويي

بسته نشدن درب ماشين لباسشويي

باز نشدن درب ماشين لباسشويي

نشتي آب ماشين لباسشويي

كليدهاي ماشين كار نمي كند

در صورت نياز با شماره هاي زير تماس بگيريد: 55 03 77 88 021 - 5007 2222 021

منبع: https://daewoorepairco.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.