دوره تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری

تعمير ظرفشويي دوو ، تعمير لباسشويي دوو ، تعمير جاروبرقي دوو ، تعمير مايكروفر دوو ، تعمير يخچال سايد دوو ، تعمير كولرگازي دوو ، تعميركار دوو ، تعمير يخچال دوو

دوره تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری

۳ بازديد
دوره تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی یک دوره جامع است که در آن نحوه تعمیرات انواع لوازم خانگی را بصورت کامل آموزش داده شده است. در طی این دوره، شما با مباحث زیر در حوزه تعمیرات لوازم خانگی زیر آشنا خواهید شد:

  • عیب یابی و تعمیر جاروبرقی
  • عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت
  • عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی
  • عیب یابی و تعمیر ماکروفر و مایکروویو
  • عیب یابی و تعمیر مخلوطکن
  • عیب یابی و تعمیر یخچال
  • عیب یابی و تعمیر کولرگازی و پکیج

شما در اصل در طی این دوره، میتوانید چندین دوره واحد را بصورت تخصصی بگذرانید. بنابراین با شرکت در این دوره جامع در وقت و هزینه خود صرفهجویی خواهید کرد. دوه آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل دو بخش تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک است. در بخش تعمیرات برد ابتدا ضمن یادگیری مفاهیم برق و الکترونیک با قطعات الکترونیک، کاربرد در مدار و نحوه تست آنها آشنا میشوند. در بخش تعمیرات مکانیک ابتدا نصب اصولی دستگاهها آموزش داده شده و سپس به آموزش عیب یابی و تست صحیح قطعات پرداخته میشود. در ادامه مباحث تخصصیتر دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی مربوط به هر یک از وسیلهها به صورت مختصر توضیح داده میشود.

1- آموزش عیب یابی و تعمیر جاروبرقی

در بخش تعمیرات مکانیک به بررسی ایرادات سیم جمعکن و رفع ایراد در جارو برقی پرداخته خواهد شد. بعلاوه بررسی ایرادات مربوط به موتور و تعمیر آن در جاروبرقی ارائه خواهد شد.

2- آموزش عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت

در بخش عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی مشاهده خواهید کرد که بیشترین عیوب مربوط به این وسیله، هم در نوع خانگی و هم صنعتی مربوط به هرز شدن آرمیچر و در نتیجه نچرخیدن حلزونی، خراب شدن چرخدنده اصلی است. در طی این بخش از دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی ایرادات مخزن تیغ و شبکه در چرخ گوشت و همچنین ایرادات مربوط به گیربکس و چرخدندهها آموزش داده خواهد شد.

3- عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی

به طور معمول بخش مکانیکی ماشین لباسشویی و ظرفشویی دچار مشکل میشود. ایرادات موجود در بخش مکانیکی لباسشویی مانند خرابی بلبرینگها یا خرابی موتور بسیار پر دردسر خواهد بود. در طی این دوره، تحلیل سیمکشی ماشین لباسشویی و ظرفشویی در بخش تعمیرات مکانیک و رفع خطا و نحوه عیب یابی مدار فرمان برد لباسشویی و ظرفشویی در بخش تعمیرات برد مورد بررسی قرار میگیرند.

عیب یابی و تعمیر ماکروفر و مایکروویو

در سر فصلهای مربوط به عیب یابی مکانیکی و الکترونیکی ماکروفرها در کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی هم با عملکرد این دستگاه و هم عیب یابی آن آشنا خواهید شد. در بین قطعات ماکروفر و مایکروویو، صفحات چرخان و پنل فرمان بیشترین خرابی را به خود اختصاص میدهند. با آموزش و تحلیل این دستگاهها قادر به تعمیر آنها پس از پایان دوره خواهید شد.

آموزش عیب یابی و تعمیر مخلوط کن

این دستگاه به علت داشتن صفحه چرخنده در دستهبندی لوازم خانگی گردان قرار میگیرد. معمولاً در صورت آسیب دیدن هر کدام از قطعات فیزیکی اصلی مانند بدنه و پارچ یا تیغه داخل پارچ و همچنین آسیبدیدن تمامی قطعات الکترونیکی، دستگاه کار نخواهد کرد. در بخش تعمیرات مکانیک دوره به آموزش نحوه دو دور کردن موتورهای تک دور در آسیاب مخلوطکن و همچنین نحوه چهار دور کردن موتورهای دو دور در آسیاب مخلوطکن پرداخته میشود.

عیب یابی و تعمیر یخچال

کلاس عیب یابی و تعمیر یخچال موضوعات عمیقتری را در رابطه با عملکرد و تعمیر یخچال پوشش میدهد. یکی از بخشهایی کارآموزان که در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی با آن روبرو هستند آموزش تعمیرات یخچال میباشد که شامل دو بخش تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک است. در بخش تعمیرات برد آموزش و تحلیل سیم کشی، رفع خطا و نحوه عیب یابی مدار فرمان یخچال فریزر و ساید بای ساید آموزش داده میشود. در بخش تعمیرات مکانیک آموزش قطعهشناسی در انواع ساید بای ساید ارائه خواهد شد. شما در این دوره با قطعات مکانیکی شامل سنسورها، کمپرسور، ترموستات و کندانسور آشنا خواهید شد و تست، اندازهگیری و عیب یابی قطعات را آموزش میبینید.

عیب یابی و تعمیر کولرگازی و پکیج

در قسمت تعمیرات مکانیک دوره به آموزش و تحلیل سیمکشی کولر گازی و پکیج و همچنین نحوه رفع خطا و عیب یابی مدار فرمان برد پکیج در قسمت تعمیرات برد پرداخته میشود.

چگونه تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی شویم؟

با توجه به رونق بازار تعمیر این لوازم و درآمد بالایی که می توان از این طریق کسب کرد، بسیاری از افراد می خواهند وارد این حرفه شوند اما نحوه ورود به آن را نمی دانند. برای ورود به این شغل می توانید مدتی به عنوان شاگرد یا کارآموز با یک معلم مجرب کار کرده و با تکنیک های این شغل آشنا شوید.

این کار مهارت های عملی شما را افزایش می دهد، اما اموزش تئوری به شما نمی دهد. بنابراین ممکن است در تعمیر لوازم خانگی خود با فناوری های جدید دچار مشکل شوید. علاوه بر این، با تحصیل در زمینه تعمیر لوازم خانگی که یکی از رشته ها در زمینه کار و دانش در هنرستان است، بسیاری از افراد می توانند مهارت های مورد نیاز شغل تعمیرات لوازم برقی را کسب کرده و وارد این حرفه شوند. دانشجویان رشته برق و الکترونیک در دانشگاه نیز قادر به تعمیر لوازم خانگی هستند.

یکی دیگر از راههای ورود به تجارت تعمیر لوازم خانگی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی مرتبط با این شغل است. آموزشگاه های مختلفی وجود دارد که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند و آموزش های تئوری و عملی را برای علاقمندان به کار در این زمینه ارائه می دهند

پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، به افراد مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می شود که با آن می توانند شغل خود را آغاز کرده و همچنین این فعالیت را در سایر کشورها انجام دهند. هنگام انتخاب آموزشگاه، باید دقت کافی را داشته باشید و در اموزشگاهی ثبت نام کنید که با داشتن اساتید مجرب بتواند اطلاعات را به کارآموزان منتقل کند.

برای حرفه ای شدن در کار تعمیر لوازم خانگی، پس از شرکت در دوره تعمیر لوازم خانگی، باید دانش خود را در زمینه فناوری های جدید انواع لوازم خانگی افزایش داده و تکنیک های مورد نیاز برای پیشرفت در این حرفه را فرا بگیرید.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران

بسیاری از وسایل خانه مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرگاز و …برای زندگی روزمره ضروری هستند و بدون آنها تقریباً نمیشود به زندگی معمولی ادامه داد و این درحالی است که برخی دیگر مانند غذاسازها، دستگاه آبمیوه گیری، چرخ گوشت و … لوازم خانگی غیر ضروری اما مفید هستند که برای راحتی و سرعت بیشتر در انجام کارها در خانه استفاده میشوند. همه این لوازم خانگی عمداتاً برقی چه ضروری و چه غیر ضروری، ممکن است بر اثر عوامل مختلف مانند سایش، پارگی، ضربه، درست استفاده نکردن، ایراد در سیستم برق و دلایل دیگر در طول زمان آسیب دیده و از کار بیافتاند.

مشخصاً تعمیر و حل مشکلات لوازم خانگی به دلیل پیچیدگی در ساخت این وسایل توسط خود شخص امکان پذیر نیست و نیاز به فردی با دانش و تجربه کافی در این کار دارد. در غیر این صورت، ممکن است دستگاه آسیب بیشتری ببیند و ضرر بیشتری را تحمیل کند تا جایی که دیگر دستگاه قابل تعمیر نباشد و یا آنقدر هزینه تعمیر آن بالا برود که خریدن یکی دیگر از آن بصرفه تر باشد.

آموزشگاه پایتخت فناوری مجری برگزاری کلاس های آموزش تعمیر لوازم خانگی حضوری در تهران مباحث تعمیرات برد لوازم خانگی و تعمیرات مکانیک لوازم خانگی را بصورت حرفه ای توسط اساتید مجرب این حوزه و در کارگاه های کاملاً مجهز برگزار میکند. علاقه مندان و شهروندان تهرانی میتوانند به راحتی با مراجعه به آموزشگاه و یا تماس تلفنی از جزئیات بیشتر این دوره آگاه شوند.

هموظنان عزیز شهرستانی نیز با تماس و دریافت اطلاعات دوره میتوانند در این دوره شرکت نمایند. قابل توجه باشد که برای شرکت کنندگان راه دوره خوابگاه معرفی میشود تا در نزدیکترین محل به آموزشگاه تا پایان دوره اسکان داشته باشند.

در بسیاری از آموزشگاه های فنی و حرفه ای واقع در شهرهای مختلف از جمله تهران، مباحث مختلف مرتبط با تعمیر لوازم خانگی شامل اموزش الکترونیک پایه، اموزش شناخت و عیب یابی قطعات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی، اموزش نحوه مونتاژ مجدد لوازم خانگی و اصول کلی تعمیر لوازم خانگی است که کارآموزان آموزش میبینند.

آموزشگاه پایتخت فناوری یکی از معتبرترین آموزشگاه های کشور است که دوره هایی را در راستای آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت تخصصی ارائه میدهد. این آموزشگاه دارای امکاناتی چون کارگاه های مجهز عملی، ابزار و تجهیزات برای تعمیر انواع لوازم خانگی، اساتید مجرب و محیطی پویا و صمیمی است.

برای علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی هیچ محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و موضوعات از پایه تا پیشرفته به صورت جامع آموزش داده میشوند. کلاس ها در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی پایتخت فناوری به صورت پروژه محور بوده و در حین آموزش، دستگاه های مختلفی در اختیار کارآموزان جهت تعمیر قرار داده میشود. در نتیجه افراد میتوانند در این دوره تجربه و مهارت فنی کافی را به دست آورده و با کوله باری از دانش و تجربه وارد بازار کار گردند.

در صورتی که علاقه مند به شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://paytakhtfanavari.com/courses/home-appliances-repair-training/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.